Modstrøm lancerer ny kampagne på TV2

D. 19/2-2024 gik Modstrøm i luften med en ny tv-kampagne på TV2. 

Tv-kampagnen er et af flere brandinginitiativer, som har bl.a. brand awareness og brandtransformation til formål. I 2024 har vi planlagt flere brandinginitiativer, der netop skal fortælle historien om Modstrøm, og hvorfor vi er det bedste valg, når det kommer til grøn omstilling og energioptimering.

Den nyligt lancerede tv-kampagne er designet til at skabe gode vibrationer omkring Modstrøms brand og skaber et solidt fundament for alle forretningens ben.

Kampagnens afsæt er "Ung i 80'erne". De der var unge i 80’erne, husker netop 70’ernes oliekrise og bilfri søndage. Responsen er ofte en lang snak om "dengang", når kampagnen vises til netop denne aldersgruppe, som også har vist sig at være Modstrøms kernemålgruppe.

Når du hører introen, ”Til dig der var ung i 80’erne” i reklamepausen, næste gang du har flow-tv kørende, så se med og oplev, hvordan vi hos Modstrøm arbejder for en grønnere fremtid – sammen med dig.

Vi tror på, at den grønne omstilling ikke behøver at være besværlig, men tværtimod kan være en naturlig del af hverdagen. Kampagnen sætter fokus på, hvordan vi kan tage de gode vaner fra fortiden og kombinere dem med nutidens teknologi og løsninger for at skabe en mere bæredygtig fremtid.

Vi glæder os til at høre, hvad du synes om kampagnen! Har du set den?