Her kan du finde svar på øvrige spørgsmål relateret til Modstrøm og vores services.
Hvad er Nord Pool Spot marked?
Nord Pool Spot marked er det sted, hvor de nordiske lande køber og sælger el. Udbud og efterspørgsel svinger konstant og har direkte indflydelse på din elpris.
Hvad gør jeg, hvis jeg har strømsvigt?
Det er en god idé at starte med at tjekke dine sikringer, og tjekke om din nabo har strøm. Er sikringerne fine og har naboen heller ikke strøm, kan du tjekke den aktuelle driftsinformation under ’Kundeservice’ her på siden. Her vil du i de fleste tilfælde kunne se hvad der er galt, og hvornår dit lokale netselskab forventer at du har strøm igen.
Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at klage over Modstrøms produkter eller services?
Du skal først og fremmest sende din skriftlige klage til Modstrøm Danmark A/S.
Herefter kan du også sende din klage til Ankenævnet på Energiområdet, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Nævnet har telefon 4171 5000 og mail-adressen post@energianke.dk
Hvor kan jeg se mine rettigheder som kunde på elmarkedet?
Du kan læse mere om dine kunderettigheder på elmarkedet på Energistyrelsens hjemmeside www.ens.dk/kunderettigheder